Seg som i seeeg

Nej, allt är inte en dans på rosor. Man kan ha tråkigt i Amerika också. Jag har slösat bort alldeles för mycket tid på att sitta och glo på Facebook och läsa andras bloggar. Egentligen har jag ett viktigt drama play imorgon som jag måste träna inför, eftersom det inte gick så bra i fredags när vi förökte. Min motpartner, förövrigt ett original som alltid har svartmålade naglar, sidenskjorta och härmar konstiga djur, kom inte ens ihåg sin första replik. När det väl var min tur började jag i fel ordning och sade line 3 när jag skulle säga line 2 och så vidare. Det blev screwed up alltihop. Det värsta är att det är en väldigt fånig kärlekshistoria och jag vet att när vi kommer att komma till "I love you" scenen så kommer jag screw it up ännu mer. Jaja. 

Det där jag skrev om college var inte jätteseriöst - såvida jag inte vinner 100 000 dollars på lotto och kan finansiera mina studier. Och förresten är inte Sverige så dumt. Jag saknar er mina smultronhjärtan. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skulle va´ kul att kolla på er lilla teater ;)

2007-11-12 @ 21:48:53
Postat av: Bror

Är jag inräknad i kategorin smultronhjärtan? Vet inte om jag vill vara det..låter lite gay tycker jag..men du nämner ju bara att det är just folk i denna kategori du saknar. Och jag vill ju gärna att du saknar mig så jag antar att jag får leva med det. KUL att du kommer så bra överrens med Sandi förresten(Sandy
är en jättebra springsteenlåt för övrigt)! Hon verkar vara en skön typ. Vad fan ska du till Båsta å göra förresten? Brats är väl inget kul? Eller de är ju iofs rätt komiska. Men det finns väl bättre saker att lägga pengar på än att åka på brat-safari? Plus att man inte ens kan bli nedkladdad med champagne där längre! Igår var jag på soltorgsfest :) Det var fest för "hemvändare" så jag, daniel och erik gick dit. Det spårade väl lite :) Men jag sprang iaf in i
några av dina vänner!

Ring hem snart. Vill språk mä dä!

Puss och kram/Pär

2007-11-15 @ 01:25:05
Postat av: shabbe

Stinish! we miss you. Speciellt i tisdags då det var fest på tenoren. Borde nog egentligen vara i skolan nu, men det liksom bara blev att jag stannade hemma. Du vet.. lite sådär trött var jag! Och du? I sommmar ska vi dra till Sthlm igen, nu har brorsan flyttat dit också. :) btw, så håller jag med Pär när det gäller Båstad= tummen ner och P&L 08 = tummen upp! (Y) Vi höres, väntar på ett samtal ifrån dig. Kraaaaaam! /Shabbe

2007-11-15 @ 13:32:01
Postat av: Elin

Hej Stina! :)
Kul att du läser min blogg, jag följer din så gott jag kan. Låter som du har det bra; hooked up with 6 (eller var det 4? ;D) utbytesstudenter på en och samma helg? :O Kul att du gillar dina värdföräldrar också.
Tja, mja. Om jag vinner på lotto, som du sa så bär det nog av till college. Men det är ju så att det är så förbannat jävla pissdyrt! Någonstanns utanför Sveriges gränser blir det nog universitet för min del, och jag kommer åka till USA en vacker dag. Om inte för att bo/plugga, så åtminstånne ta en roadtrip eller något :D

Ha det så bra, och kämpa på!

2007-11-16 @ 18:07:53
URL: http://mort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0