Framme!

Okej, jag borde ha skrivit det har inlagget for 3 dagar sen, men dagarna ar verkligen fullspackade + att datasalen alltid ar full + min laptop funkar inte. 

Anyway, nog med ursakter. Jag har kommit fram och jag har det skitbra. Forutum 600 utbytesstudenter ar har ett gang med hockeykids pa lager (including deras 18 och 19-ariga coaches) och massa ungdomar som leker militarer och patrullerar runt, runt och runt hela tiden. 

Jag har umgatts mycket med Stina och Frida fran Sverige, dem ar jattenbra och sa :)

Oops, min lektion borjar om 5 min. I'll better run!


Kommentarer
Postat av: Elin

BRA att du skriver Stina! :) Väntat otåligt ;) Härligt att höra att du har det bra. Take care!

2007-07-26 @ 16:56:41
URL: http://mort.blogg.se
Postat av: Marlene

Hockeykids minsann ;)

2007-07-26 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0