Dag 5

Sitter har i datasalen, irriterad for att tyskarna skrattar fult och hogt bakom mig, proppmatt efter kottbullarna (not the Swedish one's) i tomatsas, raviolin och diverse stuff fran salladsbaren. Har stror man over fint riven cheddarost  over salladen. Till frukost ater jag alltid scrambled eggs, bacon eller annat kott, fruktcoctail (konserverad alltsa) med keso och nagot konstigt som liknar potatis. Det enda brodet dem har ar toast och pa det ska man helst bred jordnotssmor och marshmallov smet. Det varsta ar att jag inte kan saga att jag inte gillar det. 

Pa dagarna har vi lektioner i American Lifestyle med var larare George Smith, "The Big Texas Guy",  American History, Current Issues (abort eller inte? och sa vidare) och English. Min klass ar ganska kul, halften ar tyskar saklart, men vi har aven tva koreaer, en columbian, en norska, en finne, en italienska och sa jag och en svensk kille fran Liiiidingo. En av koreanerna fattar ingenting av vad som sags, men han skrattar anda. Sa himla gullig ar han.    

Idag har jag och Frida spenderat eftermiddagen med nagra uttrakade coacher fran hockeyteamet som varit har i flera veckor. Vi har tontat oss och lart ut en massa svenska ord och vi har skratta at hur de uttalar FAN.

Nu maste jag snart ga. Maste gora nagon slags aktivitet for att fa mitt "Diplom", antagligen gar jag till gymmet och svettas lite. Visserligen gor jag inget annat an att svettas har, det ar sa in i helvete fuktigt och varmt. Skulle jag kompensera all vatska jag forlorar med att dricka massa vatten skulle jag nog ga upp ett par kilo.

Iallafall, I still enjoy it here. Det ar sa latt att prata med nya manniskor, liksom bara att inleda med att fraga vart dem ar ifran och vart dem ska efter campet. Sedan startar man en konservation utifran svaren.

Imorgon aker vi till Boston! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Stina! Marshmallow-smet på smörgåsen?!?!? Gott???? Det gick fort att bli amerikaniserad....Hur som hellst så verkar lägret vara toppen!
Många kramar!/Mamma

2007-07-27 @ 16:13:55
Postat av: Marleneeee

Stina, jag kan inte förstå att du attraheras av koreaner och kineser hela tiden. Du och V. hade nog blivit ett fint par om du bara gett honom en chans ;) Miss ya!

2007-07-27 @ 17:12:03
Postat av: Camilla

shiit stina det verkar redan som du passar in perfekt! visste att du skulel göra det =) fast jordnötssmör och
Marshmallow-smet på mackan, det tordde jag inte om dej ;)Hoppas du har det toppen!
Saknar dej som tusan! later

2007-07-27 @ 22:51:47
Postat av: Caroline

hahaha marlene har såååå rätt!! du å kineser ... nått alldeles speciellt eller hur+ saknar du inte V. å hans sätt att följa med dig å köpa choklad ;D
love ya :) sweet kisses

2007-08-13 @ 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0