Kommentarfunktionen ur funktion (iallafall för mig)

Jag har slutligen fattat att det inte är jag som gör fel, utan det är datorn som inte tillåter mig att svara på era kommentarer. Därför:

Therese: Du kan komma när du vill. Helst nu. När går nästa flyg? Men skynda dig, November - Februari är inga roliga månader säger dem. Massa regn och sånt. Och löpningen går ju ganska dåligt. Ned, den uslingen, har orsakat mig med tjock hals med sina småbarnsbakterier. Fast idag kändes det bättre, så det blev trots allt en runda. Hur kommer man snabbast iform på tre dagar?

Och alla andra, sätt ett frågetecken efter nån mening om ni vill få svar på tal.

Ni är för suveräna som orkar kommentera. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Då låter ju våren väldigt lockande :) På 3 dagar!? Då är det lika bra att relaxa ;) Haha! Du ser ut att trivas och ha det skitmysigt...Many kisses! <3

2007-08-18 @ 13:45:03
Postat av: shabbe

Du och jag Stina på Starbucks. hihi ;) nån gång får det blí!

2007-08-19 @ 00:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0