Hos vardfamiljen!

Det jag har fasat for ar nu over, forsta motet med vardfamiljen. Och vet ni vad, det var bara lite laskigt. De stod dar vid den rullande bagagesaken och vinkade med roda ballonger och jag tog ett djupt andetag och anlade det bredaste smilet och ut fran min mun kom "Hiii".

Nu maste jag ata frukost. Sen ska jag forsoka fa igang min egen laptop, just nu star jag vid n kokso och knapprar pa Sandys dator medan hon steker pannkakor med chocolate cookies i.

Fortsattning foljer. Jag LOVAR att bli battre pa skriva, maste bara fa igang min laptop och bli icke upptagen. Da ska jag skriva ett fetinginlagg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad mysigt det låter och bra att du har det bra :) Ser fram emot det där inlägget! puss & kram

2007-08-06 @ 12:00:19
URL: http://mort.blogg.se
Postat av: Jossan

Det låter toppen, jag ska eventuellt åka om mina föräldrar ger med sig 09/10, haha. Ha det underbart!
kram :)

2007-08-06 @ 19:36:58
Postat av: Buba Wengelin

STINAAAAAA!!! Fan va du verkar ha det bra! Är helt aavis på dig ditt lilla räksarr...

2007-08-07 @ 11:19:06
URL: http://frippelcity.blogspot.com
Postat av: shabbe

Stina, är glad för din skulle att allt flyter på bra och att du är upptagen.. det betyder väl att det är skoj! ;D längtar dock till ett längre inlägg här... haha, men vi hörs Stinish! HAVE FUN! <3

2007-08-07 @ 23:54:00
Postat av: Caroline

åh pannkaka med cookiee lät väldigt farligt gott.. AKTA DIG STINA för de extra kalorierna i USA ;P
kisses

2007-08-13 @ 23:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0